zondag 24 oktober 2010

wat ik wil delen

Toen ik in oktober 2008 begreep dat al mijn jarenlange onbegrepen gezondheidsklachten met glans onder de noemer van MCS pasten, is er een ommezwaai gekomen in mijn leven.
Dat ik hierover schrijf betekent niet dat ik kommer en kwel en bagger bij je wil neerleggen. Dat het ontaard in een zielig gezeur is zeker niet mijn bedoeling. Het zal er af en toe wel eens kort langs gaan om duidelijk te maken hoe ernstig een situatie kan zijn.

Wat ik wil is je aan het denken zetten.
Wat ik vooral beoog is dat het andere mensen raakt en door helderheid van zaken te geven, dat jou zo'n gang van ellende bespaard mag worden. Ik ben niet iemand die bij het laatste wc papiertje maakt dat ie wegkomt en niks doet om een nakomer met de shit te laten zitten.

Ik wil delen wat ik te weten ben gekomen. Helemaal gratis zullen hier in dit blog goeie bruikbare dingen worden beschreven.
Toen ik eenmaal doorhad wat er met mij aan de hand was, ben ik op onderzoek uitgegaan.
Lieve mensen, het heeft me geschokt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten