donderdag 2 december 2010

Openbaringen

Het is nu tijd voor openbaringen.
Tot nu toe heb ik algemeen geschreven en ben op inhoudelijke zaken niet ingegaan. Maar mijn zoektocht is meer geworden dan koffiedikkijken. Met een Senseo-apparaat al helemaal een kunst.Wij hebben zo'n ding omdat er nauwelijks koffie wordt gedronken bij ons.
Wat ben ik allemaal te weten gekomen? Waar wil ik over schrijven? Antwoord; heel veel.
Dus ik giet het in de vorm van openbaringen, zodat het leesbare onderwerpen gaan worden.
Wederom, het is niet mijn bedoeling dat je alles moet geloven. Ik ga alleen voor het wakkerschudden. Hoop zodanig te prikkelen dat als je ergens warm van wordt, dat je op onderzoek uitgaat. Want als het iets is, wat mij bij al deze zaken enorm heeft gestoord, is dat het allemaal al lang bekend is en geschreven is, maar dat niemand je op de hoogte brengt.
Ik heb er zelf achter moeten komen.
Door gericht te zoeken.
Net als je op school leert lezen en schrijven, zo zouden deze zaken ook genoemd moeten worden.
Bijvoorbeeld een vak van: hoe kan ik mij en mijn omgeving gezond houden. En niet vol gevoerd worden door ieder die alleen maar een financieel geldgewin voor ogen heeft.
Dat zijn er op dit moment nog veel te veel.
Als je een onderwerp aantreft waar je warm van wordt, mag ik hopen en bidden, laat het er niet bij zitten, maar doe er wat mee. Laat je niet meer omver praten door 'deskundigen' die zeggen dat het allemaal niet zo is.
Ik duim voor je, dat je uit de openbaringen de dingen uithaalt die voor jou een verbetering mogen brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten